Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>TJ=Директор школи, ліцею, гімназії<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 692
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Бєлова О. 
Автоматизація управління загальноосвітнього навчального закладу / О. Бєлова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 1. - С. 51-53. - укp.

Висвітлено проблему використання комп'ютерної техніки в навчально-виховному процесі взагалі, в контексті вирішення питань управління навчальним закладом зокрема. Особливу увагу приділено програмі автоматизованого складання шкільного розкладу "Ректор-3". Розглянуто й охарактеризовано перешкоди, що не дозволяють у повному обсязі взяти до практики нові досягнення вчених.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Королюк С. 
Адаптивний стиль керівництва як складова управлінської культури керівника освітнього закладу / С. Королюк // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 3. - С. 89-92. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено особливості та характерні ознаки адаптивного стилю керівництва. Наведено визначення до поняття "стиль керівництва керівника освітнього закладу". Розглянуто й охарактеризовано специфіку та визначено програму формування адаптивного управління. Наведено необхідні умови для застосування адаптивного стилю керівництва. Констатовано, що з метою підвищення ефективності роботи керівник повинен: усвідомити позитивні та негативні риси власного стилю керівництва; навчитися користуватися всіма відомими методами, прийомами та засобами управлінської діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шевчук С. 
Аналіз стану наступності допрофесійного навчання і професійної підготовки / С. Шевчук // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 6. - С. 86-88. - укp.

Висвітлено результати наукового дослідження кафедри методики та охорони праці Донецького інституту післядипломної освіти АПН України у 2005 - 2007 рр. за темою "Наступність змісту допрофесійного навчання в загальноосвітній школі та професійної піготовки в ПТНЗ". Окреслено проблеми стану наступності в освітній галузі, які свідчать про необхідність переміщення акцентів у допрофесійній підготовці школярів з ремісничого навчання до формування та розвитку ініціативної творчої особистості, створення умов для реалізації професійних інтересів, розвитку здібностей і потреб учнівської молоді. Запропоновано впровадження кредитно-модульної технології навчання на кожному етапі професійної підготовки учнів як шлях до реалізації наступності в навчанні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.290 + Ч311.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Александров В. 
Базові механізми людської пам'яті як сутнісний фундамент в управлінні неперервною освітою / В. Александров // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 4. - С. 99-111. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Описано основні види пам'яті людини, їх характеристики, механізми функціонування та управління процесами неперервного навчання. Запропоновано оптимальні схеми навчального процесу для тих, хто вчиться, та ефективні процедури організації освіти для тих, хто навчає. Наведено рекомендації щодо забезпечення якості освіти. Вміщено структурні та функціональні схеми неперервної освіти в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207 + Ю935.121/128

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Савенкова Л. 
Бібліотека в інформаційному суспільстві / Л. Савенкова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 3. - С. 73-74. - укp.

Висвітлено роботу науково-теоретичної конференції, що відбулася 18 квітня 2008 р. в Національному педагогічному університеті ім.М.П.Драгоманова. За результатами роботи конференції були ухвалені рішення щодо подальшого розвитку досліджень з актуальних питань бібліотекознавства, місії бібліотек в інформаційному суспільстві, впровадження висновків, одержаних завдяки теоретичним дослідженням у практичну діяльність бібліотек.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч73е(4УКР)л0

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Паровик Л. 
Бути ясним розумом, чистим морально та здоровим фізично. З досвіду роботи школи культури здоров'я / Л. Паровик // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 1. - С. 89-91. - укp.

Висвітлено проблему вивчення та діагностики стану фізичного, психологічного та соціального здоров'я дітей шкільного віку з наступною корекцією на всіх етапах навчання (за матеріалами діяльності Великомихайлівської неповної середньої загальноосвітньої школи Синельниківського району Дніпропетровщини). Наведено результати поглиблених медичних обстежень, індексної оцінки шкільного середовища, тестування здоров'я дітей. Проаналізовано діяльність педагогічного колективу щодо впровадження інноваційних технологій у формування здорової особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 + Ч424(4УКР)714.8 + Р128.94-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Омельченко О. 
"В моей судьбе ты стал главным": исповедь счастливого директора / О. Омельченко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 1. - С. 84-88. - укp.

Висвітлено певні фрагменти автобіографічної книги О.Омельченка "История учебного заведения", в яких розкрито діяльність автора як директора Луганського технікуму транспортного будівництва, роль окремих людей у формуванні його як керівника. Зазначено щодо помилковості відриву технікумів від галузевих міністрів, їх методичних кабінетів, базових підприємств, трестів, які свого часу оцінювали діяльність педагогічних колективів, якість підготовки спеціалістів. Висвітлено плани технікуму на майбутнє.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч474(4УКР)710г + Ч476г(4УКР)6д

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Борова Т. 
Використання моделі коучингу із залученням моніторингових технологій / Т. Борова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 6. - С. 69-72. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто коучинг як одну з передових сучасних технологій для формування та удосконалення професійних навичок викладача. Обгрунтовано поняття, теоретично проаналізовано джерела з даної проблеми. Наведено схему моделі коучингу та модель моніторингу формування професійних компетенцій викладача.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Вегерчук С. 
Використання мультимедійних технологій навчання на уроках історії та правознавства / С. Вегерчук, О. Тимошенко, Ю. Кондратова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 3. - С. 61-63. - укp.

Розглянуто один з методів підвищення мотивації на уроках історії та правознавства - використання мультимедійних засобів навчання на прикладі Одеської гімназії № 2. Ці засоби не лише поповнюють нестачу сучасних наочних посібників, але й оперативно вносять зміни, продиктовані часом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х.р(4УКР)2с5 + Т.р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Жихарєва Т. 
Використання нових технологій у педагогічних радах / Т. Жихарєва, Т. Ковтун, Н. Артюр // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 3. - С. 27-31. - укp.

Розглянуто досвід вихователів у проведенні педрад, де кожен педагог обирає сучасний шлях у роботі. Наведено плани, методи, етапи та елементи нових технологій під час проведення педрад з декількох тем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.412

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ануфрієва О. 
Вимірювання кінцевих результатів діяльності закладів освіти / О. Ануфрієва // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 4. - С. 56-60. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Обгрунтовано можливість використання кваліметричного підходу до вимірювання результатів діяльності учнів і педагогів. Завдяки дотриманню основних принципів кваліметрії з використанням оціночної кваліметричної технології проаналізовано кінцеві результати діяльності закладів освіти. Зроблено висновок, що використання кваліметричних моделей в педагогічній практиці дає можливість кардинально удосконалити управління процесом формування всебічно розвиненої особистості в системі освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в6 + Ч421.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Каташова О. 
Виховання духовних цінностей ліцеїстів / О. Каташова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 1. - С. 9-12. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто зміст духовного виховання, послідовність кроків на шляху його становлення та систему ставлень ліцеїста у соціально-духовній сфері. Висвітлено технології, які допомогають реалізувати у сучасній педагічній практиці основні завдання виховання духовних цінностей. Проаналізовано результати досліджень, виконаних в останні роки, а також публікації, в яких започатковано розв'язання духовних цінностей старшокласників у Луганському ліцеї іноземних мов та визначено загальні вимоги до її створення. Окреслено перспективи подальших досліджень у даному напрямі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Палтишев М. 
Від звичайних дітей до дітей індиго, або як формувати наукове мислення учнів / М. Палтишев // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 2. - С. 18-21. - укp.

Розглянуто особливості дітей нового покоління, так званих дітей індиго. Визначено різницю між масовим навчанням та індивідуальним підходом до кожного учня. Висвітлено проблему формування наукового мислення в учнів, розвиток їх творчого потенціалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Рогова П. 
Відкриття ресурсного інформаційно-освітнього центру у ДНПБ - значний крок на шляху побудови суспільства знань в Україні / П. Рогова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 6. - С. 103-104. - укp.

Висвітлено діяльність ДНПБ України ім.В.О.Сухомлинського як академічної та державної книгозбірні, головної бібліотеки мережі освітянських бібліотек АПН України та МОН України, національного галузевого книгосховища, науково-дослідної установи з питань галузевого бібліотекознавства та бібліографознавства, науково-інформаційного центру освітянської галузі України. Акцентовано увагу на використанні в роботі бібліотеки інформаційно-комунікаційних технологій, створенні електронного каталогу та повнотекстових баз даних. Розкрито значення відкриття на базі бібліотеки Ресурсного інформаційно-освітнього центру в рамках угоди між АПН України та Британською Радою, який надасть освітянам України доступ до інформаційних ресурсів Великобританії з питань освіти, економіки, бізнесу, політики тощо, наблизить Україну до європейського освітнього простору.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4УКР)758.9:Ч30с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Супруненко М. 
Відображення особистісних якостей менеджерів у полі творчого потенціалу старшокласників / М. Супруненко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 3. - С. 61-67. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Висвітлено різні погляди щодо творчого мислення людини й охарактеризовано якості, притаманні творчій особистості. Розглянуто концепції структури та розвитку інтелектуальних здібностей. Досліджено можливості навчання творчості та відзначено, що творча поведінка індивіда може бути охарактеризована за вищим рівнем завдяки відповідній навчальній техніці та створенню сприятливих умов для творчого мислення. Зазначено, що зіставлення особистісних якостей менеджерів зі структурою та змістом творчого потенціалу старшокласників є підставою для їх залучення до управлінської діяльності з метою формування творчого потенціалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Калініченко Н. 
Відповідальність керівника школи за розвиток творчого потенціалу вчителя / Н. Калініченко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 3. - С. 80-84. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено вплив В. Сухомлинського як директора школи на розвиток творчого потенціалу вчителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 + Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Виговська О. 
Вітчизняна книга з фондів державної науково-педагогічної бібліотеки і про що вона може повідати / О. Виговська // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 3. - С. 72-74. - укp.

Розкрито зміст і структуру книги-каталогу "Підручники та навчальні посібники (1748 - 1917 рр.) з фондів Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В.О.Сухомлинського для початкових і середніх навчальних закладів". Розглянуто й охарактеризовано складові компоненти науково-допоміжного пошукового апарату каталогу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.1 + Ч736.702.2:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Паньков Д. 
Впровадження модульно-компетентнісних підходів у навчально-виховний процес / Д. Паньков // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 6. - С. 89-93. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено шляхи запровадження модульно-компетентнісного підходу у професійній підготовці кваліфікованих робітників, який передбачає застосування модульних навчальных програм і технологій, зорієнтованих на формування в учнів ключової та професійної компетенції. Розглянуто структури ключової компетентності та характеристику рівнів компетентності кваліфікованого робітника III - IV розряду. Окреслено три напрями технологізації професійної підготовки та проблему запровадження системного різнорівневого та обгрунтованого застосування навчальних технологій в навчальних закладах ПТО. У зв'язку зі складністю та комплексністю цілей навчання, спрямованих на формування ключової та професійної компетентності запропоновано застосування модульно-компетентнісного технокомплексу, який дозволяє розробити модель організації навчально-виховного процесу на засадах системної та комплексної технологізації, розкрито перспективи подальших досліджень проблеми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ніколаєва Н. 
Впровадження нових інформаційних технологій у навчально-виховний процес / Н. Ніколаєва // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 1. - С. 46-50. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Висвітлено особливості використання інформаційних технологій у сучасному навчанні взагалі, в контексті вивчення української мови зокрема. Акцентовано увагу на проблемі підвищення грамотності учнів. Проаналізовано сутність програмованого навчання. Розглянуто й охарактеризовано існуючі навчально-методичні інформаційні технології. Сформульовано комплекс переваг застосування комп'ютерної техніки у навчальному процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 + Ш141.4-912.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Гуменюк Л. 
Вчимося та навчаємо культури миру. XVI сесія Університету культури миру / Л. Гуменюк // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 3. - С. 38-42. - укp.

Розглянуто актуальність проблеми миру й охарактеризовано поняття "толерантність". Висвітлено досвід з формування культури миру та толерантності педагогів Рівного. Наведено матеріали XVI сесії Університету культури миру на базі загальноосвітніх навчальних закладів Рівного за темою "Самореалізація особистості за умов сучасного виховання: досвід, проблеми, перспективи".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського